onsdag 21 mars 2012

Premiär på barmark med ny outfit.




Några bilder från söndagens träning med AE i skåne. Körde även in min nya outfit som jag ska använda mig av under året. Kändes kanon direkt med kläderna från AXO, stövlarna från Stylmartin och RNR glasögonen. Ser fram emot säsongen.
I helgen som var fick jag möjligheten att vara med på ett läger som Anders Eriksson höll i nere i Skåne med en del av landslagsgänget. Var barmarks premiär för de flesta så mest fokus la vi på att få åka mycket hoj och det fick vi vill jag lova. Blev två kanon dagar med massor av hojåkning på kanon banor. Kändes riktigt bra och även kul att kunna använda min nya utrustning som jag fick i veckan innan. Även den kändes kanon.

En annan nyhet är att jag nu är bandagerad om båda underarmarna. Har haft riktiga problem under vintern med att jag stumnar i under armarna så därför tog jag kontakt med dom härliga läkarna på Läkarhuset +7 i Göteborg som opererade mig igår. Så förhoppningsvis ska jag klara mig bättre från stumningarna nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar