söndag 11 augusti 2013

SM deltävling 2 i Linköping.

Efter ett väldigt långt uppehåll i SM serien så var det i lördags dags för den andra deltävlingen som arrangerades i Linköping på samma område som vi kört Stångebroslaget på tidigare.
Vi bjöds på fyra stycken riktigt fina prov med hög fart i mestadels traditionell svensk enduro.
Jag tycker min körning känts riktigt bra under sommaren och hade sett fram emot SM tävlingen men sen battle of vikings har jag känt mig trött och sliten vilket gjorde att trots att körningen kändes helt okej så fattades det där lilla sista som behövs för att vara med i toppen så istället för att vara med och slåss om segern så slutade jag sexa i klassen och tolva totalt vilket jag inte allas är nöjd med. Men det är bra att bryta ihop och komma igen till helgen för redan på lördag så är det dags igen för nästa SM deltävling i Östhammar.
Tack för allt det fina stödet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar