måndag 9 juli 2012

Stångebroslaget

Årets Stångebroslag blev ett stort kliv i rätt riktning för mig. Efter några veckor på hemmaplan där jag har kunnat träna och komma tillbaka lite till den fina körningen jag hade i höstas var det riktigt skönt att få det bekräftat under race att jag är på rätt spår igen. Efter en helt okej start och bra genomfört race så slutade det med vinst i min klass och en andra plats totalt. Det var Norska Kjetil Gundersen som vann och på tredje plats var Johan Edlund.
Bara att jobba vidare på det här nu inför kommande race. Nästa blir extrem sm i Hallsberg på lördag.

Stort tack för alla gratulationer efter målgången i stångebro, det värmer. Plus ett stort tack till er alla som stöttar och hjälper mig i min satsning.
Hoppas vi ses ute på något event snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar