måndag 10 juni 2013

Under helgen har jag varit i Frankrike för årets andra EM deltävling. Tävlingen hölls i Bar Sur Seine som ligger ca 22 mil öster om Paris. Vi bjöds på en fin och rolig bana som var torr under lördagen och blött under söndagen efter regn under natten mellan dagarna. Men vi slapp regn under tävlingsdagarna vilket var skönt.
Jag tycker min körning kändes bra tekninskt och jag kände mig bekväm på min KTM men det fattades tyvärr lite attack. Slutade sexa båda dagarna vilket är bättre än förra racet i Italien men jag kände nu i helgen att jag borde ha kunnat placera mig lite högre.
Ska bli skönt nu att komma hem nu och ladda om inför kommande race som är Extrem enduro SM och Stångebroslaget som jag ser fram emot. Men först ska det bli skönt att fira midsommar på hemmaplan.
Stort stort tack till alla som är med och stöttar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar