söndag 20 september 2015

SM avslutningen i Vingåker

Hej igår gick årets SM final som kördes i Vingåker. 


Bestämde mig sent för att köra på grund av att axeln inte höll förra helgen.  Men åkte till tävlingen med inställningen att köra så långt det fungerar och svänga av om det börjar göra för ont igen. 

Vingåker var ett nytt ställe att tävla på för mig så det var kul och jag hade faktiskt riktigt kul hela dagen på de fyra sträckorna som bestod av klassisk svensk enduro terräng och var riktigt tuffa. 

Även om jag hade lite små strul med någon fastkörning så blev det mitt bästa resultat för säsongen med en fjärde plats i klassen och tjugonde totalt. 




Hade bra hjälp av Pappa som åkte följe den här gången.
 

Nu hoppas jag kunna få lite ny hjälp med axeln i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar