tisdag 12 juli 2011

VM Rumänien

Nu har jag precis rullat in i Sverige igen efter att ha kört årets sjätte VM deltävling i Buzaua i södra Rumänien. Det var första gången de arrangerade VM men det gjorde dom riktigt bra. Kanon fina banor och prov även om det blev lite väl lite provtid och lätta transporter. Men istället gjorde vädret det tufft, 45 grader i skuggan dagtid och 30 nattetid gjorde att det kändes i kroppen ändå.
För min del tycker jag att det iaf släppte lite i helgen efter ett ganska segt år med stadiga körningar men ingen riktig fart. Men förhoppningsvis är det på gång. Kändes som jag var lite närmare de framför än tidigare. Slutade 12a båda dagarna vilket är okej.
Tycker även att nya cykeln som jag har känns riktigt bra så det ska bli kul att fortsätta jobba på den.
Nästa nu är six-days, lag-vm i Finland andra veckan i augusti där jag kommer att ingå i svenska landslaget vilket ska bli riktigt kul. Nu är det bara sista biten hem kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar