torsdag 15 september 2011

SM Enköping

En lite sen uppdatering men bättre sent än aldrig som man brukar säga. 
Helgens SM tävling på hemma plan blev en riktigt lyckad tävling både för klubben som gjorde ett kanon jobb och för mig själv genom att jag tog min fjärde andra plats för året. Känns riktigt riktigt häfftigt. Extra kul på hemmaplan med alla supporters.
Det blev ett riktigt tufft race efter den senaste tidens regnade plus att det var riktigt mycket provtid och transporter i skogsterräng.
Första varvet kändes riktigt bra för mig och jag var riktigt nära Jocke Ljunggren på några prov där vilket var kul men sen när det blev mer uppkört fick jag det lite svårare men är ändå nöjd med att jag var tvåa redan från första provet och kunde hålla det ända in i mål sen.
Nu är det bara finalen kvar i SM. Och den går i Fjugesta den 24e så det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar