måndag 5 mars 2012

Östra Vendel

I lördags var det dags för ytterligare ett Östra Open race och den här gången var det Mälardalens EK som arrangerade i Vendel.
Efter tövädret i veckan innan så förväntade jag mig att det skulle bli riktigt blöt men det frös på under natten till tävlingsdagen igen så när vi startade var det ganska hyffsat även om det gick hål på en hel del isar under första varvet så var det ändå bra där emellan. 
Jag har kännt mig seg och sliten ett tag nu och så även i lördags. Blev aldrig någon riktig attack i körningen och jag tror det beror på att det har varit mycket ett tag nu med träning och jobb. Men förhoppningsvis ska det ge resultat när säsongen drar igång på allvar med SM. Resultat mässigt så slutade jag trea i lördags efter Ole Löthman och Kristoffer Jönsson. Jag leder fortfarande serien och nästa race är planerat nu på lördag i Kungsängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar