måndag 3 februari 2014

Östra Open deltävling 4

I lördags körde jag den fjärde Östra Open deltävlingen som gick i Torstuna Enöping. Hemmaplan men ändå ingen bana som jag tränar på i vanliga fall. Så var kul med spår som var lite nya och folk i skogen som hejade fram mig. Spåret var ett fint traditionellt endurospår som hade frusit till bra med endast några få håll som blev efterhand.
Kände mig lite sliten efter en vecka med mycket fys så var lite stel och avvaktande till en början men efter halva racet så kom jag in i det och fick upp farten igen. Var snabbast på de tre sista varven men Niklas Persson som återigen körde riktigt bra hade tagit för mycket tid på de första varven som jag inte han ta igen så han vann före mig.Roligt när det är så tight. Nästa race blir på lördag i Eskilstuna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar