måndag 13 juni 2011

Hemma en stund.

Kom hem från Turkiet inatt för att vara hemma idag och sen ta mig vidare till Grekland tidigt imorgon bitti. Det är full fart nu men självklart väldigt kul.
Andra dagen i Turkiet fungerade lite bättre än den första. Jag tog en placering och slutade tia men det som känns bäst är att jag körde bättre. Men jag kände fortfarande att det inte stämde helt. Tror att jag kanske spänner mig lite för mycket och det blir lite brytigt. Hoppas kunna jobba vidare på att få bort det till helgen som kommer. Nu vet jag ju även hur det går till i teamet och kan förhoppningsvis känna mig avslappnad och bara ha kul. 
Till helgen är det alltså dags för nästa race i Grekland och det blir på ett nytt ställe för mig så det blir kul men jag gissar att banorna kommer bli ganska lika som dom var i helgen. Hårt torrt och damhalt.
Hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar