onsdag 24 augusti 2011

Enduro SM deltävling 3 och 4 i Njurunda.

Första dagen av njurundas två dagars tävling blev riktigt riktigt bra för mig. Slutade tvåa både i klassen och totalt vilket är det bästa jag har varit någon gång så jag är super nöjd. Imorgon blir det precis samma bana igen men nu har det regnat sen vi gick i mål så blir nog lite andra förutsättningar imorgon.
Efter den här helgen i njurunda så är det med ett stort leende jag sitter i bussen på väg hem. Har gjort mitt bästa sm någonsin genom att sluta tvåa båda dagarna både i min klass och i totalen över alla klasser. Känns så jädra gött just nu, jag har kännt mig lugn och avslappnad hela helgen. Cykeln har fungerat perfekt uttan några problem och alla runt omkring har gjort ett kanon jobb med servicen. Stort tack till alla som är med och stöttar.

Jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar