lördag 4 februari 2012

Östra Open Torstuna

På grund av kylan i morse så valde arangörerna av östra att flytta fram starterna en timme idag. Det gjorde att det gick att genomföra tävlingen även om det fortfarande var kallt. Bortsett från kylan så blev det en kanon tävlingen av min hemmaklubb Göta MS på samma kanon bana ute i Torstuna som vi även kört på några gånger tidigare i vinter.
Jag fick till körningen bra och var snabbast på alla varv förutom det andra när jag fick riktiga problem med att jag stumnade i underarmarna och ut i händerna. Så mellan andra och tredje varvet tog jag en längre paus så det fick släppa. Efter det fungerade körningen bättre igen. Efter mig var Johan Gustafsson på andra plats och Johan Carlsson på tredje. Alltid kul att köra på hemmaplan med allt folk som är ute och hejar på. Stort tack till er alla. Nästa race nu blir nästa helg i Västerås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar