söndag 26 augusti 2012

VM Karlsborg

Helgens svenska VM omgång i Karlsborg blev enligt mig en riktig höjdare när det gäller arrangemang, banor och publik. Var riktigt häfftigt att få köra på hemmaplan inför så mycket publik.
Racing mässigt blev det väl ingen kanon helg för mig även om den var helt okej. Under lördagen fungerade tekniken bra men jag kände mig seg hela dagen och fick aldrig riktigt upp farten till den nivån jag borde ha tyvärr. Söndagen blev bättre på det visset, jag var lite mer på hugget och gjorde ett riktigt bra första varv. Sen tappade jag lite koncentration till andra igen men kom igen lite till tredje. Det gjorde att jag slutade som trettonde man i min klass på lördagen och på en tionde plats under söndagen.
I övrigt så skulle jag bara vilja tacka alla som var med och hjälpte och stöttade mig både inne i depån och utmed spåren. Var riktigt häftigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar