måndag 19 maj 2014

En vecka kvar till SM premiär.

Nu är det en vecka kvar till SM premiären i Uddevalla och det jg försökte göra de sista förberedelserna under helgen som var. I lördags körde jag Karlström cup i Vendel vilket var en bra genomkörare men det känns att det blivit väldigt lite tävlingar under våren och framförallt senaste veckorna på grund av hjärnskakningen. Så efter ett tufft uppvaknande under första omgången av tävlingen så vaknade jag till lite till andra. Och nu har jag lite koll på vad som krävs inför nästa helg och det kommer bli till att bita ihop rejält för att vara med i toppen som jag ska vara.

Känner mig okej i huvudet nu efter smällen men har fortfarande rejält ont i nack musklerna och känner mig allmänt stel så det måste jag jobba på i veckan inför SM tävlingen.

I söndags samlades vi i Lindskey teamet för att prata igenom hur vi ska lägga upp det under kommande race och det känns som vi är ett härligt gäng som kommer ha kul ihop.




Avslutade dagen med ett cykelpass i det härliga vädret. Var riktigt skönt och inspirerande!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar