tisdag 13 maj 2014

Igång igen efter hjärnskakningen.

Nu har jag varit på hojen igen i ca en vecka efter det ofrivilliga avbrottet på grund av hjärnskakningen jag drog på mig. Huvudet känns bra nu men jag är fortfarande väldigt stel i nacken men det jobbar vi på att få ordning på.

Helgen som var började med begravning för farmor i fredags som efter ett långt och härligt liv lämnade oss med många fina minnen som väcktes till liv lite extra i fredags. Kommer speciellt ihåg när hon beställde färdtjänst och kom med rullatorn till motorstadion för att titta på oss när vi körde.
Stort tack för alla fina minnen och det fina stödet.

I lördags blev det hojkörning hemma hos Björne i Avesta. Blev ett bra test av hoj med mycket tips. Tack för det Björne.

I söndags var jag till Gävle och körde ihop med Henke och Pontus på lite sandigare och stalpigare banor. ar kul och kanon att få köra ihop med dem.

Igår Tisdags var det dags för den andra deltävlingen av Göta MS fina träningsserie motionscupen. Var en riktigt fin bana som vi bjöds på efter att klubben haft återställning på området under helgen. Jag fick till körningen helt okej tycker jag.

Så nu är jag igång helt okej igen och ska göra de sista förberedelserna inför nästa helgs SM premiär i Uddevalla under helgen som kommer.

Stort tack till er alla som är med och stöttar mig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar