onsdag 25 juni 2014

Hänt sedan VM.

Foten jag gjorde illa under lördagen vid VM deltävlingen här hemma har gjort att jag inte kunnat köra något sedan dess förrän igår. Hade en träningsdag för en del av mina fantastiska sponsorer och vi fick en fantastisk dag med härlig körning i kanonväder och med ett toppen humör. Och foten kändes tyvärr fortfarande av men det gick att köra. Planen är att jag ska köra Elitserie cross ikväll onsdag. Eftersom vi är tight om folk så kommer jag ställa upp men köra så lite som möjligt. Hoppas det blir kul.

Förra veckan hade jag även en föreläsning för en annan av mina sponsorer. Nämligen SAA och deras elever på Hässlö i Västerås. Hade kanon hjälp av Bettina vilket jag tackar för. Var lite ovant men kul att göra föreläsningen och jag hoppas den blev uppskattad.



Bilder av Rune Åhlen från VM deltävlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar