lördag 7 maj 2011

Roliga nyheter

Nu sitter jag i bussen på väg mot Tibro. Motocross SM går där i helgen och efter som jag hade planerat att påbörja min resa mot Sicilien imorgon söndag så bestämda jag mig för att åka lite tidigare och vara lite motocross turist ett tag.
Nästa helg är det VM enduro på Sicilien för min del så kändes som det kunde vara skönt att bara ta det lugnt i helgen och titta på cross.
Nu till de riktigt roliga nyheterna. I veckan fick jag klart med att jag kommer att få låna en cykel av KTM och team Farioli under Turkiets och Greklands VM tävlingar i juni. Det innebär att jag kommer att satsa på att köra hela VM säsongen i år. Känns riktigt riktigt kul. Och de som har gjort det här möjligt är HG-stickers och BT-EL så jag vet inte hur jag ska kunna tacka dem nog. Stort tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar