måndag 2 maj 2011

Valborgs helgen

Helgen som var började med att jag var med som tränare på ett träningsläger som elit och junioråkarna i klubben hade ordnat för att få ihop lite pengar till six-days i Finland senare i år. Blev riktigt lyckat tycker jag med fint väder, bra banor och mycket motorcykel körning.
Igår söndag var det dags var årets premiär av motionscupen och som tidigare ägde den rum i Åkerbygropen. Där brukar jag ha lite svårt att få till det riktigt och så även den här gången till en början. Men efter något varv började det släppa lite och jag vågade gå på lite hårdare. Så efter racet känner jag mig ganska nöjd med körningen och att det blev en vinst.
Nu i veckan blir det förberedelser inför VM i Italien som jag börjar rulla mot på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar