söndag 22 maj 2011

SM Norrahammar

Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute på vägarna ett tag.
Efter Sicilien stannade jag i Jönköping på vägen hem eftersom vi hade enduro-SM där i lördags. Det var Norrahammar som bjöd på en kanon fin tävling med fyra stycken fina prov och en prov tid på nästan två timmar så det blev en ganska tuff dag. För min del blev den här andra SM deltävlingen inte riktigt lika lyckad som den första där jag slutade tvåa. 
Körningen var okej. Stabil och bra men det fattades lite attack och aggressivitet vilket gjorde att jag slutade fyra vilket är okej men jag hade hoppats på att kunna ta mig upp på pallen. Kul är att jag fortfarande är tvåa i totalen så det blir en intressant fortsättning på säsongen. 
Sen idag söndag åkte jag vidare och var med på ett litet träningsläger i Tibro med Anders Eriksson som var kanon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar