måndag 30 januari 2012

MC-mässan

Ytterligare en helg avklarad. Började redan i fredags kan man säga. Jag fick med mig pappa på en liten tripp ner till Vetlanda dit jag skulle för att hämta och beställa lite grejer från HUGOS husbilar. Riktigt trevligt folk där så det blev lite sent innan vi kom iväg och rullade vidare till Göteborg för att vara med och representera KTM på mc-mässan under lördagen. Alltid kul att vara med och träffa folk även om jag blir sliten av att vara i suret som blir av alla människor. På lördag kvällen rullade vi hemåt igen för att till söndagen köra KM hemma på min egen bana. Riktigt kul att så många tyckte om banan och vädret var bästa tänkbara med solsken. Sen att jag vann gjorde inte dagen sämre. Nu tar vi tag i en ny vecka med två Östra race här hemma i Enköping. Först på onsdag när vi kör Östra by Night och sen till helgen när det vanliga östra hålls. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar