fredag 6 januari 2012

Ny säsong på ingång.

Nu börjar det dra ihop sig för ny säsong igen. Trots att det inte var allt för länge sen 2011 års säsong avslutades så har jag ändå fått några riktigt trevliga, lugnare och betydelsefulla veckor för mig. Jag har umgåtts med familj och träffat gamla kompisar. 
Men imorgon drar det igång igen med Östra Open på Rörken i Uppsala. Ska bli kul att se hur man står nu även om jag har lite koll efter två KM som vi har haft i klubben.
I övrigt så är det fortfarande mycket kvar som ska fixas inför kommande säsong. Det börjar reda ut sig. Jag har klart med fortsatt hjälp från KTM genom Karlströms motor plus att alla mina gamla lokala sponsorer fortsätter hjälpa mig. Nya till nästa säsong är än så länge Öhlins som kommer att hjälpa mig med fjädrings biten. Det samarbetet ser jag verkligen fram emot. Ses ute i skogarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar